РОЗКЛАД

ПРОГРАМА BEST MARKETING PRACTICES


25-26 травня, КИЇВ
ВДНГ, Національний комплекс «Експоцентр України» (Павільйон № 1)
просп. Академіка Глушкова, 1

 

День 1. 25 ТРАВНЯ
Модератор: Оксана Стехіна, директор з розвитку бізнесу Dentsu Aegis Network Ukraine
9:00 РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКІВ
9:00-18:00 ВИСТАВКА ДОСЯГНЕНЬ РЕКЛАМНОГО ГОСПОДАРСТВА ДО 20-РІЧЧЯ ВРК
10:00-10:10 ВІТАЛЬНЕ СЛОВО ВІД ОРГАНІЗАТОРУ ФЕСТИВАЛЮ КМФР
Максим Лазебник, генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції
10:10-11:15 Падіння Міністерства Магії. Як поламалися реклама і маркетинг і як їх полагодити
Павло Таяновський, директор зі стратегії та трансформацій Carat Ukraine, голова Best Marketing Innovations журі КМФР
Luxury Marketing в Україні і в світі: тренди розвитку
Дарія Кабанова, директор Havas Media Ukraine, член Best Marketing Innovations журі КМФР
Рекламщики, які перестали бачити у всьому тільки рекламні рішення
Максим Боритко, партнер практики інтегрованих комунікацій ROCKETS Growth Research & Development 
11:15-13:30 Crafts
Christoph Everke, партнер Serviceplan, голова Digital & Mobile журі КМФР, Німеччина
Brands as TV channels
Marton Jedlicska, Chief Creative Officer, Umbrella, член Film Craft та Branded Content & Visual Storytelling журі КМФР, Угорщина
Public relations - catalyst оf advertising campaign
Kestutis Isakas, Director of Corporate Marketing, Reaton, член OOH & Advertising Campaigns журі КМФР, Латвія
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ. Державні комунікації: вся правда про зраду і перемогу
Модератор: Ірина Золотаревич, член Наглядової ради ВРК, Радник з питань комунікацій Прем'єр Міністра України. Учасники: Артем Біденко, заступник Міністра інформаційної політики України - керівник апарату, член Громадської ради при Комітеті ВРУ з питань інформації та свободи слова, екс-голова Координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами України,  Ірина Дацюк, керівник PR та Маркетинг напрямку Офісу з просування з експорту ЕПО  при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, Анна Попова, директор Titanium Presentations, Василь Задворний, директор "Прозорро"
13:30-14:00  ПЕРЕРВА
14:00-16:00 Майбутнє реклами: активації в шоппер-маркетингу
Надія Трикоз, креативний директор Geometry Global Ukraine, член Print & Publishing і Media журі КМФР
Маркетингова стратегія - і риба, і м'ясо
Ольга Кокошко, стратегічний директор "Кінограф"
Ефективність брендованого контенту: факти, кейси, тренди
Зоя Хилик, керівник відділу клієнтських стратегій StarLight Brand Content
Жанна Стрельникова, маркетинг-менеджер газованих напоїв PepsiCo
Як преміальний контент впливає на рекламний ринок України
Анна Ткаченко, директор діджитал напрямку та директор по стратегії і розвитку групи "1+1 медіа"
16:00-17:30 "Я сама": Кращі приклади самодостатньої Out of home реклами в сучасному світі
Наталія Рєзник Де Пірро, керівник сейлз-хаусу Прайм Груп
Мар’яна Коропецька, керівник відділу маркетингу Прайм Груп
Трансформації в поведінці українців. Прийдешні тренди
Наталя Волкова, Senior Trend Consultant, Trendwatching Ukraine
Wave 9 - the meaning of moments
Оксана Ступенко, Media Director, UM
Леся Антоненко, Head of Strategy and Innovations, UM
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ. TV vs Digital: шлюб з розрахунку
Модератор: Юля Карпушина, CEO, Amplifi Ukraine, Олександра Булигіна, директор програматик-напрямку всередині Amplifi Ukraine (Amnet). Учасники: Андрій Партика, StarLightMedia, Дмитро Дутчин, U.A. Inter Media Group, Максим Макаренко, Google Україна, Світлана Калініна, KWENDI, Сергій Сальников, Інститут Медіа Аудиту
18:00 WELCOME DRINKS 
19:00 ПОЧАТОК ДРУЖНЬОГО ЗІБРАННЯ ДО 20-РІЧЧЯ ВРК АБО "ГОДИНА СЛАВИ ВРК"
20:00 ВЕЧІРКА ДО 20-РІЧЧЯ ВРК
   
День 2. 26 ТРАВНЯ
Модератор: Влад Полонський, CEO, ROCKETS Growth Research & Development, член Best Marketing Innovations журі КМФР
9:00 РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКІВ
9:00-18:00 ВИСТАВКА ДОСЯГНЕНЬ РЕКЛАМНОГО ГОСПОДАРСТВА ДО 20-РІЧЧЯ ВРК
9:20-10:00 EPICA AWARDS ON TOUR, KYIV SHOWCASE
Показ кращих ТВ-роликів планети на думку світової індустріальної преси Epica Awards 2016
10:00-11:40 Олейна. Щастя готується разом
Олексій Дьомін, Creative Director, MullenLowe Adventa
Євгенія Роїк, Head of Marketing, Bunge (ТМ "Олейна")
Оксана Плеськова, керуючий партнер Mustang R&C Україна і OksiJen Польща
Ліцензування брендів – реактивний інструмент маркетингу
Тетяна Рубан, маркетинг директор UDC
Крила, ноги і хвости. Ефективний персонаж в маркетингових комунікаціях
Олесь Кучеренко, креативный директор Bambuk Design Studio 
Плакат без слів
Микола Коваленко, графічний дизайнер/арт-директор, засновник дизайн-студії ДНК, член Design & Branding журі КМФР
11:40-13:30 Як Tabasco робить соціальну рекламу, яка збирає мільйони
Олександр Смирнов, креативний директор Tabasco, Den Kozlov, Digital consulting
Don’t Wait. Just Make
Eduardo Marques, Executive Creative Director, 180LA, голова Film & Radio журі КМФР, США
ТОК-ШОУ для рекламодавців і комунікаційних агентств. Частина 2.
"Ми не знаємо, що чекає рекламу (як і, взагалі, весь світ) у майбутньому"
Модератор: Максим Лазебник, генеральний директор ВРК
Учасники: Олександр Смирнов, Tabasco, Віктор Ішков, BBDO Ukraine, Олена Дерев'янко, PR-Service, Влад Полонський, ROCKETS Growth Research & Development, Віталій Ткаченко, незалежний експерт  
13:30-14:00 ПЕРЕРВА
14:00-16:00 Creativity for: Grow vs. Empowering
Samuel López, Creative і Art Director, Sr. y Sra. Wilson, голова Design & Branding журі КМФР, Іспанія
ABSOLUTely fabulous vodka
Marko Edfelt, CСO і партнер Satumaa Family Business, Фінляндія
VR і нові технології: зміна механізму співпраці продакшенів з агентствами і клієнтами
Володимир Яценко, генеральний продюсер Limelite, голова Film Craft та Branded Content & Visual Storytelling журі КМФР
Креатив йде в обхід
Олег Киселиця, креативний директор "Кінограф"
16:00-18:00 Чому ваші TV commercials не взлітають online?
Ярослав Ведмідь, директор Postmen 
Люби. Живи. Дивуй. Якісний відео UGC допомагає побудувати імідж бренду. Кейси: Love.Duru.ua і Fun.Duru.ua
Ірина Кривоус, директор по маркетингу Evyap
Володимир Кобець, креативний директор AdProIsobar 
DIGITAL СПЕЦ.ПРОЕКТ ЗА ГОДИНУ
Досить підкуповувати споживачів! Ростислав Янченко, Creative Producer, D2
Як за допомогою дизайну підвищити конверсію в 3 рази. Влад Дзюба, Art Director, D2
Адаптивна верстка або мобільний додаток? Євген Анохін, Senior Mobile Developer, D2
Інтегруйся і перемагай! Сергій Дерев'янко, Team Lead Programmer, D2
Subway або Метро? Як вибрати свій потяг і вийти на правильній зупинці?!
Ірина Муштіна, CEO, CF.Digital 
18:00 WELCOME DRINKS 
19:00 ЦЕРЕМОНІЯ НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ 18-ГО КМФР
21:00 ВЕЧІРКА КМФР

 

* В програмі можливі зміни