РОЗКЛАД
ПРОГРАМА BEST MARKETING PRACTICES
25-26 травня, КИЇВ
ВДНГ, Національний комплекс «Експоцентр України» (Павільйон № 1)
просп. Академіка Глушкова, 1
День 1. 25 ТРАВНЯ | |
Модератор: Оксана Стехіна, директор з розвитку бізнесу Dentsu Aegis Network Ukraine | |
9:00 | РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКІВ |
9:00-18:00 | ВИСТАВКА ДОСЯГНЕНЬ РЕКЛАМНОГО ГОСПОДАРСТВА ДО 20-РІЧЧЯ ВРК |
10:00-10:10 | ВІТАЛЬНЕ СЛОВО ВІД ОРГАНІЗАТОРУ ФЕСТИВАЛЮ КМФР Максим Лазебник, генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції |
10:10-11:15 | Падіння Міністерства Магії. Як поламалися реклама і маркетинг і як їх полагодити Павло Таяновський, директор зі стратегії та трансформацій Carat Ukraine, голова Best Marketing Innovations журі КМФР |
Luxury Marketing в Україні і в світі: тренди розвитку Дарія Кабанова, директор Havas Media Ukraine, член Best Marketing Innovations журі КМФР |
|
Рекламщики, які перестали бачити у всьому тільки рекламні рішення Максим Боритко, партнер практики інтегрованих комунікацій ROCKETS Growth Research & Development |
|
11:15-13:30 | Crafts Christoph Everke, партнер Serviceplan, голова Digital & Mobile журі КМФР, Німеччина |
Brands as TV channels Marton Jedlicska, Chief Creative Officer, Umbrella, член Film Craft та Branded Content & Visual Storytelling журі КМФР, Угорщина |
|
Public relations - catalyst оf advertising campaign Kestutis Isakas, Director of Corporate Marketing, Reaton, член OOH & Advertising Campaigns журі КМФР, Латвія |
|
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ. Державні комунікації: вся правда про зраду і перемогу Модератор: Ірина Золотаревич, член Наглядової ради ВРК, Радник з питань комунікацій Прем'єр Міністра України. Учасники: Артем Біденко, заступник Міністра інформаційної політики України - керівник апарату, член Громадської ради при Комітеті ВРУ з питань інформації та свободи слова, екс-голова Координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами України, Ірина Дацюк, керівник PR та Маркетинг напрямку Офісу з просування з експорту ЕПО при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, Анна Попова, директор Titanium Presentations, Василь Задворний, директор "Прозорро" |
|
13:30-14:00 | ПЕРЕРВА |
14:00-16:00 | Майбутнє реклами: активації в шоппер-маркетингу Надія Трикоз, креативний директор Geometry Global Ukraine, член Print & Publishing і Media журі КМФР |
Маркетингова стратегія - і риба, і м'ясо Ольга Кокошко, стратегічний директор "Кінограф" |
|
Ефективність брендованого контенту: факти, кейси, тренди Зоя Хилик, керівник відділу клієнтських стратегій StarLight Brand Content Жанна Стрельникова, маркетинг-менеджер газованих напоїв PepsiCo |
|
Як преміальний контент впливає на рекламний ринок України Анна Ткаченко, директор діджитал напрямку та директор по стратегії і розвитку групи "1+1 медіа" |
|
16:00-17:30 | "Я сама": Кращі приклади самодостатньої Out of home реклами в сучасному світі Наталія Рєзник Де Пірро, керівник сейлз-хаусу Прайм Груп Мар’яна Коропецька, керівник відділу маркетингу Прайм Груп |
Трансформації в поведінці українців. Прийдешні тренди Наталя Волкова, Senior Trend Consultant, Trendwatching Ukraine |
|
Wave 9 - the meaning of moments Оксана Ступенко, Media Director, UM Леся Антоненко, Head of Strategy and Innovations, UM |
|
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ. TV vs Digital: шлюб з розрахунку Модератор: Юля Карпушина, CEO, Amplifi Ukraine, Олександра Булигіна, директор програматик-напрямку всередині Amplifi Ukraine (Amnet). Учасники: Андрій Партика, StarLightMedia, Дмитро Дутчин, U.A. Inter Media Group, Максим Макаренко, Google Україна, Світлана Калініна, KWENDI, Сергій Сальников, Інститут Медіа Аудиту |
|
18:00 | WELCOME DRINKS |
19:00 | ПОЧАТОК ДРУЖНЬОГО ЗІБРАННЯ ДО 20-РІЧЧЯ ВРК АБО "ГОДИНА СЛАВИ ВРК" |
20:00 | ВЕЧІРКА ДО 20-РІЧЧЯ ВРК |
День 2. 26 ТРАВНЯ | |
Модератор: Влад Полонський, CEO, ROCKETS Growth Research & Development, член Best Marketing Innovations журі КМФР | |
9:00 | РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКІВ |
9:00-18:00 | ВИСТАВКА ДОСЯГНЕНЬ РЕКЛАМНОГО ГОСПОДАРСТВА ДО 20-РІЧЧЯ ВРК |
9:20-10:00 | EPICA AWARDS ON TOUR, KYIV SHOWCASE Показ кращих ТВ-роликів планети на думку світової індустріальної преси Epica Awards 2016 |
10:00-11:40 | Олейна. Щастя готується разом Олексій Дьомін, Creative Director, MullenLowe Adventa Євгенія Роїк, Head of Marketing, Bunge (ТМ "Олейна") Оксана Плеськова, керуючий партнер Mustang R&C Україна і OksiJen Польща |
Ліцензування брендів – реактивний інструмент маркетингу Тетяна Рубан, маркетинг директор UDC |
|
Крила, ноги і хвости. Ефективний персонаж в маркетингових комунікаціях Олесь Кучеренко, креативный директор Bambuk Design Studio |
|
Плакат без слів Микола Коваленко, графічний дизайнер/арт-директор, засновник дизайн-студії ДНК, член Design & Branding журі КМФР |
|
11:40-13:30 | Як Tabasco робить соціальну рекламу, яка збирає мільйони Олександр Смирнов, креативний директор Tabasco, Den Kozlov, Digital consulting |
Don’t Wait. Just Make Eduardo Marques, Executive Creative Director, 180LA, голова Film & Radio журі КМФР, США |
|
ТОК-ШОУ для рекламодавців і комунікаційних агентств. Частина 2. "Ми не знаємо, що чекає рекламу (як і, взагалі, весь світ) у майбутньому" Модератор: Максим Лазебник, генеральний директор ВРК Учасники: Олександр Смирнов, Tabasco, Віктор Ішков, BBDO Ukraine, Олена Дерев'янко, PR-Service, Влад Полонський, ROCKETS Growth Research & Development, Віталій Ткаченко, незалежний експерт |
|
13:30-14:00 | ПЕРЕРВА |
14:00-16:00 | Creativity for: Grow vs. Empowering Samuel López, Creative і Art Director, Sr. y Sra. Wilson, голова Design & Branding журі КМФР, Іспанія |
ABSOLUTely fabulous vodka Marko Edfelt, CСO і партнер Satumaa Family Business, Фінляндія |
|
VR і нові технології: зміна механізму співпраці продакшенів з агентствами і клієнтами Володимир Яценко, генеральний продюсер Limelite, голова Film Craft та Branded Content & Visual Storytelling журі КМФР |
|
Креатив йде в обхід Олег Киселиця, креативний директор "Кінограф" |
|
16:00-18:00 | Чому ваші TV commercials не взлітають online? Ярослав Ведмідь, директор Postmen |
Люби. Живи. Дивуй. Якісний відео UGC допомагає побудувати імідж бренду. Кейси: Love.Duru.ua і Fun.Duru.ua Ірина Кривоус, директор по маркетингу Evyap Володимир Кобець, креативний директор AdProIsobar |
|
DIGITAL СПЕЦ.ПРОЕКТ ЗА ГОДИНУ Досить підкуповувати споживачів! Ростислав Янченко, Creative Producer, D2 Як за допомогою дизайну підвищити конверсію в 3 рази. Влад Дзюба, Art Director, D2 Адаптивна верстка або мобільний додаток? Євген Анохін, Senior Mobile Developer, D2 Інтегруйся і перемагай! Сергій Дерев'янко, Team Lead Programmer, D2 |
|
Subway або Метро? Як вибрати свій потяг і вийти на правильній зупинці?! Ірина Муштіна, CEO, CF.Digital |
|
18:00 | WELCOME DRINKS |
19:00 | ЦЕРЕМОНІЯ НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ 18-ГО КМФР |
21:00 | ВЕЧІРКА КМФР |
* В програмі можливі зміни