Участь
Фестиваль за форматом, конкурсними правилами, вимогами, програмою, складом журі повністю відповідає міжнародним стандартам проведення рекламних креативних фестивалів.
У 2017 році КМФР відбудеться у 18-й раз і пройде 25-26 травня в Києві.
За
підсумками КМФР буде завершений український креативний сезон 2016/2017 і
оголошені найкращі креативні агентства сезону на ринку України.
На фестивалі працюватиме міжнародне журі, членами якого виступлять найбільші світові фахівці в галузі реклами.
Конкурсна програма фестивалю складається з 12 конкурсів:
· FILM
· FILM CRAFT
· PRINT & PUBLISHING
· OUT OF HOME
· RADIO
· DESIGN & BRANDING
· DIGITAL & MOBILE
· ADVERTISING CAMPAIGNS
· MEDIA
· BRANDED CONTENT & VISUAL STORYTELLING
· INDUSTRY CATEGORIES
· BEST MARKETING INNOVATIONS
Роботи оцінюватимуть 8 складів журі:
· FILM & RADIO JURY
· FILM CRAFT AND BRANDED CONTENT & VISUAL STORYTELLING JURY
· PRINT & PUBLISHING AND MEDIA JURY
· DESIGN JURY
· DIGITAL & MOBILE JURY
· OOH & ADVERTISING CAMPAIGNS JURY
· INDUSTRY JURY
· BEST MARKETING INNOVATIONS JURY
У кожного складу буде свій голова журі і він фінально розставить планки для фіналістів і переможців, а також розподілить нагороди серед учасників конкурсу. За результатами роботи журі кожен голова визначає «Гран-Прі конкурсу», а рада голів спільним рішенням з числа золотих призерів вибире «Гран-Прі фестивалю».
Оцінювання робіт пройде із застосуванням 100-бальної шкали: від 1 до 100 балів. За результатами конкурсу у кожної конкурсної роботи буде незалежна оцінка кожного члена журі. Середньозважений бал допоможе учасникам об'єктивно оцінити свою роботу і її вірогідність отримати призове місце в подальших фестивалях.
Дедлайн прийому конкурсних робіт продовжений до 28 квітня 2017 року.
Фестиваль КМФР триватиме два дні – 25 та 26 травня 2016.
У програму увійде конференція Best Marketing Practices, в рамках якої виступлять лідери індустрії та провідні персони рекламного ринку України та зарубіжжя. Завершить фестиваль Церемонія нагородження переможців (26 травня), на якій будуть оголошені «Найкреативніші агентства» серед креативних, діджитал і агентств маркетингових сервісів.
Фестиваль входить до рейтингу креативності та майстерності сезону 2016/2017 з коефіцієнтом два (k = 2).