Загальні правила

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами відкритий для всіх учасників рекламно-комунікаційного ринку, включаючи рекламні агентства, рекламодавців, ЗМІ та індивідуальних учасників. Фестиваль є міжнародним, в конкурсну програму допускаються роботи від учасників з усіх країн світу.


У конкурсній програмі фестивалю можуть брати участь роботи, які були розміщені у ЗМІ, брали участь в рекламних кампаніях або були реалізовані в іншій формі з січня 2016 по квітень 2017 року включно, крім робіт, які раніше вже подавалися на КМФР. 


Реєстрація конкурсних заявок продовжена до 28 квітня 2017 року в розділі Реєстрація.

Зареєстровані роботи не можуть бути відкликані з конкурсу після 31 квітня 2017 року.

У тому випадку, якщо додаткова інформація з проекту стає доступною вже після реєстрації роботи, організатори фестивалю можуть надавати доступ до оновлення інформації, але не пізніше 31 квітня 2017 року.

Проекти, розроблені декількома агентствами, можуть подаватися на розгляд у рамках однієї категорії лише один раз і лише від одного учасника (одного з агентств або клієнта). При цьому одна й та ж робота, серія робіт, рекламна кампанія може бути подана в різні категорії.

Оргкомітет фестивалю може зв'язатися з клієнтом, якщо в ході суддівства у журі виникнуть питання стосовно реалізації проекту.

Учасник фестивалю гарантує легальне використання в конкурсних роботах музики, фото, текстів і т. д, і зобов'язується самостійно вирішувати всі можливі суперечки щодо авторських прав.

Оргкомітет фестивалю може використовувати роботи учасників з метою популяризації фестивалю, в тому числі розміщувати роботи на офіційному сайті фестивалю.


ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ РОБІТ


Конкурсні роботи мають бути оформлені онлайн на сайті фестивалю http://kiaf.com.ua/.

Конкурсною заявкою називається заповнена на сайті форма із завантаженою згідно з технічними вимогами конкурсною роботою. 

До розгляду не допускаються:

- роботи, не зареєстровані на сайті,

- неоплачені роботи.

Текстова форма конкурсної роботи повинна оформлятися англійською мовою.

Файли конкурсних робіт (відеоролик, зображення, радіо, відеокейс, key visual) також оформляються англійською мовою, в іншому випадком - матеріали обов'язково повинні містити переклад текстів на англійську мову в такому виді:  

- англійський переклад у вигляді виноски безпосередньо в зображенні,

- англійські титри у відеоролику або відеокейсі,

- англійський переклад у відповідному полі. 

Правило конфіденційності суддівства конкурсних робіт: у файлах , посиланнях та описі творчої ідеї конкурсних робіт не можна розміщувати логотип і назву учасника, окрім self-promotion. Члени журі не повинні знати , якому агентству/студії/учаснику належить робота, що розглядається. Порушення цього правила може спричинити зниження балів при оцінюванні.

При реєстрації аккаунта перевірте правильність і актуальність інформації, що вводиться, оскільки вона використовується Оргкомітетом для зв'язку з учасником. 

Вміст поля «Назва учасника» дублюється на сайті, в дипломі та Церемонії нагородження, тому вкажіть назву агентства / компанії без лапок, дужок та форми власності. 

Також ретельно перевірте по кожному проекту усі кредитси і текстову інформацію, яку ви ввели. Ці дані будуть опубліковані на нашому сайті в точності, як ви ввели їх в форму заявки.


ДАТИ

6 лютого 2017 - Відкриття реєстрації 

28 квітня 2017 - Продовжений дедлайн прийому робіт

8 - 18 травня 2017 - Суддівство

25 - 26 травня 2017 - Конференція Best Marketing Practices   

26 травня 2017 - Церемонія нагородження переможців КМФР