18-й КМФР: 9 рекламодавців у складі клієнтського журі
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами оголосив членів журі Індустріального конкурсу. Даний склад сформований з рекламодавців (клієнтів), маркетинг директорів і маркетинг фахівців провідних компаній, які оцінять кращі індустріальні рішення галузі. Судді оцінять креативність та оригінальність творчих рішень конкурсних робіт в таких дисциплінарних розрізах, як Film, Print & Publishing, OOH, Radio, Digital & Mobile, Advertising Campaigns. Дедлайн прийому конкурсних робіт уже наступного тижня – 21 квітня.
В команді журі Індустріального конкурсу 18-го КМФР будуть працювати:
• Голова журі – Віталій Ткаченко, незалежний експерт
• Олена Ангелова, маркетинг директор Mitsubishi Motors Ukraine
• Катерина Левченко, маркетинг-директор Nutricia Ukraine
• Наталія Джепо, керівник відділу трейд маркетингуLACTALIS Ukraine
• Наталія Шепель, спеціаліст з маркетингу в Північно-Східній Європі, Центральній Азії та Кавказі Discovery Communications Ukraine
• Оксана Куликова, директор по маркетингу METRO Cash & Carry Ukraine
• Світлана Татура, бренд менеджер категорії шоколаду Mondelez International
• Тетяна Крупенко, маркетинг директор Pernod Ricard Ukraine
• Володимир Юзюк, маркетинг директор Bukovel
Журі Індустріального конкурсу належить оцінити роботи учасників в 12 категоріях. Кожна робота в цьому конкурсі повинна бути релевантною вибраному продукту/сервісу і її дисципліни.
У рекламних агентств є унікальна можливість подати роботи в конкурси, які оцінює міжнародне журі, а також в Індустріальний конкурс, де членами журі є клієнти. І порівняти думки та оцінки міжнародних представників рекламного ринку та українських клієнтів. Як показала практика минулих років КМФР, сильні проекти оцінюються високими балами двома суддівськими складами, тож вам варто перевірити. Для українських учасників це шанс не лише отримати нагороду і підняти позицію в рейтингу креативності та майстерності, а й шанс подвоїти свої нагороди та отримати нагороду і свого майбутнього (чому б ні) клієнта. Тому оргкомітет фестивалю рекомендує учасникам конкурсної програми, крім основних дисциплінарних конкурсів, подавати проекти ще в Індустріальний конкурс.
Нагадаємо, що на 18-му КМФР конкурсні роботи учасників оцінюють 8 складів журі: 6 з них –міжнародні судді, 1 склад українських стратегів національного конкурсу Best Marketing Innovations і 1 клієнтський склад журі. Раніше на сайті були опубліковані члени журі: FILM & RADIO JURY, PRINT & PUBLISHING AND MEDIA JURY, DESIGN & BRANDING JURY, DIGITAL & MOBILE JURY, OOH & ADVERTISING CAMPAIGNS JURY, BEST MARKETING INNOVATIONS.
Прийом робіт відкритий на офіційному сайті kiaf.com.ua – дедлайн 21 квітня. Саме тому оргкомітет рекомендує поспішити з оформленням і завантаженням найкращих кейсів.
З усіх питань участі у фестивалі просимо звертатися до оргкомітету : (0038 044) 490-90-30, festival@vrk.org.ua – Катерина Грабовська.