18-й КМФР: дедлайн продовжено до 28 квітня
Оргкомітет Київського Міжнародного Фестивалю Реклами продовжив дедлайн подачі конкурсних робіт до 28 квітня. Подати заявки можна на сайті kiaf.com.ua. Фестиваль відбудеться в Києві на ВДНГ 25-26 травня 2017.
Зверніть увагу, зазвичай КМФР переносить дедлайн всього лише один раз, тому 28 квітня – це буде фінальний дедлайн і останній шанс побачити себе в числі учасників конкурсної програми і сподіваємось переможців КМФР 2017. Встигніть зареєструвати свої роботи, інакше всі фестивальні нагороди дістануться конкурентам. Не упустіть можливостіподати свої кращі роботи на оцінку 76 членам журі з 26 країн світу. Які є неодноразовими переможцями міжнародних фестивалів/конкурсів і учасники міжнародних суддівських складів, включаючи Cannes Lions. Члени журі 18-го КМФР строго, але справедливо оцінять кожну роботу, подану на фестиваль.
Для всіх учасників 18-го КМФР є простір для креативу – 12 конкурсів з 150 категоріями, також включаючи Індустріальний конкурс з рекламодавцями в журі. Погодьтеся, що це круто, коли твої роботи оцінюють міжнародні колеги, але ще важливіше, коли твої проекти побачить і оцінить клієнт. Адже агентства живуть в українських реаліях, працюють з українськими клієнтами, з їх цілком конкретними завданнями, які теж вимагають своїх рішень. Більше того, саме ці завдання виконуються за гроші клієнтів.
Ну і, звичайно, не забудьте про конкурс Best Marketing Innovations, який допоможе набрати додаткові бали для клієнтів в рейтингу Кращих маркетингових команд (Best Marketing Teams 2017), а для агентств в Рейтингу креативності та майстерності України.
З усіх питань участі у фестивалі звертайтеся до оргкомітету: (0038 044) 490-90-30, festival@vrk.org.ua – Катерина Грабовська.
Прийом робіт відкритий на офіційному сайті kiaf.com.ua – фінальний дедлайн 28 квітня. Саме тому оргкомітет рекомендує поспішити з оформленням і завантаженням кращих кейсів.